عذرخواهی مدیر یک فروشگاه ژاپنی بخاطر کیک!
انتشار خبر و عکس عذرخواهی مدیر فروشگاههای زنجیرهای لوکس ژاپنی خبرساز شد.
به گزارش مملکت آنلاین، مدیرعامل یک فروشگاه زنجیرهای معروف در ژاپن در یک کنفرانس خبری در توکیو با تعظیم در مقابل خبرنگاران به صورت نمادین از مشتریان این فروشگاهها که صدها کیک توت فرنگی را در ایام کریسمس به صورت خردشده تحویل گرفته بودند،عذرخواهی کرد.
این مدیر در کنفرانس خبری افزود شرکت به انتظارات بسیاری از مشتریهایش خیانت کرده است و مسئولیت این اشتباه را میپذیرد.
گفته میشود از ۲۹۰۰ سفارش کیک توت فرنگی برای کریسمس، مشتریان این فروشگاههای زنجیرهای ۸۰۷کیک را به صورت لهشده دریافت کردهاند.
انتهای پیام/