مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶: ژاپن دیدار حساس مقابل عربستان را برد / کره جنوبی و قطر پیروز شدند

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا با برد ژاپن، کره جنوبی، قطر و عمان پیگیری شد.

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶: ژاپن دیدار حساس مقابل عربستان را برد / کره جنوبی و قطر پیروز شدند

به گزارش مملکت آنلاین، مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا پیگیری شد.

تیم کره‌جنوبی در هفته سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ برابر اردن به پیروزی رسید.

در چارچوب دیدارهای هفته سوم گروه B انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، تیم‌های اردن و کره‌جنوبی در امان به مصاف هم رفتند که در این دیدار کره‌جنوبی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر اردن را شکست دهد. لی جائه سونگ در دقیقه ۳۸ و اوه هیونگ گیو در دقیقه ۶۸ گل‌های کره را به ثمر رساندند.

کره‌جنوبی با این برد، انتقام شکست در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا را از اردن گرفت.

کره با این برد ۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. اردن هم با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در ادامه دیدارهای هفته سوم انتخابی جام‌جهانی در منطقه آسیا، در بازی‌های گروه A که تیم کشورمان حضور دارد، قطر برابر قرقیزستان به پیروزی رسید و امارات مقابل کره‌شمالی به تساوی رسید.

در هفته سوم انتخابی مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا با برگزاری ۴ دیدار همزمان از گروه‌های مختلف پیگیری شد که در گروه A که تیم کشورمان حضور دارد، تیم قطر، ۳ بر یک قرقیزستان را شکست داد و امارات برابر کره‌شمالی به تساوی یک - یک رسید.

در این گروه پیش از این بازی‌ها، ازبکستان و تیم کشورمان با تساوی بدون گل به کارشان پایان داده بودند.

در پایان هفته سوم در جدول گروه A، ازبکستان با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم ملی کشورمان با ۷ امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

امارات با ۴ امتیاز، قطر با ۴ امتیاز، کره‌شمالی با ۲ امتیاز و قرقیزستان هم بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم قرار گرفتند.

در چارچوب دیدارهای گروه B نیز، عمان با ۴ گل برابر کویت به پیروزی رسید.

همچنین در چارچوب دیدارهای گروه C، بحرین مقابل اندونزی به تساوی ۲- ۲ رسید.

مرحله مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا با برتری ژاپن برابر عربستان و شکست فلسطین مقابل عراق همراه بود.

در اولین بازی و از گروه C ژاپن در شرایطی به میدان رفت که چشم‌بادامی‌ها در دیداری خارج از خانه با ۲ گل شاگردان مانچینی را از پیش رو برداشتند. دایچی کامادا در دقیقه ۱۴ و کوکی اوگاوا در دقیقه ۸۱، گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. با این نتیجه ژاپن با ۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبت کرد و بحرین، عربستان و استرالیا با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

در دومین بازی و از گروه B، عراق با گل آیمن حسین که در دقیقه ۳۱ نیمه نخست به ثمر رسید برابر فلسطین به برتری دست یافت تا این بازی را به ۳ امتیاز کامل به پایان ببرد. با این نتیجه کره‌جنوبی و عراق با ۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم جای دارند و اردن با ۴ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر