قابلیت جدید AMD برای گیمرهای دارای لپ‌تاپ‌های با پردازنده این شرکت

شرکت AMD با اضافه کردن قابلیت Variable Graphics Memory به لپ‌‎تاپ‌های جدید که از پردازنده‌های Ryzen AI 300 استفاده می‌کنند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز تا ۷۵ درصد از حافظه رم را به عنوان حافظه گرافیکی استفاده کنند!

قابلیت جدید AMD برای گیمرهای دارای لپ‌تاپ‌های با پردازنده این شرکت

به گزارش مملکت آنلاین، AMD قابلیت اختصاص حافظه رم به پردازنده گرافیکی را به لپ‌تاپ‌ها می‌آورد.

شرکت AMD با عرضه تراشه‌های سری رایزن AI 300 اقدام به ارائه قابلیت جدیدی کرده است که تحت‌عنوان «حافظه گرافیکی متغیر» در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی VGM به دارندگان لپ‌تاپ‌های دارای پردازنده‌های جدید این شرکت امکان اختصاص بخشی از حافظه رم به حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی را با تنها یک کلیک می‌دهد تا تجربه بهتری در بازی‌ها داشته‌باشند.

شرکت AMD به‌تازگی در پست منتشر شده داخل وبلاگ خود از قابلیت حافظه گرافیکی متغیر (VGM) رونمایی کرده است که می‌تواند نرخ فریم بازی‌ها در محصولات دارای پردازنده‌های جدید این شرکت را افزایش دهد.

گیمرها با استفاده از ویژگی گفته شده می‌توانند اقدام به اختصاص حافظه رم به پردازنده گرافیکی دستگاه خود نمایند؛ بدون آنکه نیاز به اعمال تنظیمات پیچیده‌ای داشته‌باشند. اپلیکیشن دسکتاپ آدرنالین در دستگاه‌های دارای پردازنده سری رایزن AI 300 اقدام به ارائه قابلیت مذکور می‌کند و تنها با فشردن یک کلید می‌توان از آن بهره گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر