انتشار تصویر رسمی موبایل تاشوی سه‌تکه‌ی جهان

تصویر رسمی هواوی میت XT منتشر شد.

انتشار تصویر رسمی موبایل تاشوی سه‌تکه‌ی جهان

به گزارش مملکت آنلاین، هواوی این روز‌ها آماده معرفی و عرضه اولین گوشی تاشوی جهان با قابلیت ٢ بار تاشدن، هواوی میت XT، می‌شود. اخیراً این برند چینی تیزر دستگاهش را منتشر کرده بود و حالا با انتشار رندری رسمی، طراحی منحصربه‌فرد آن را نمایش داده است.

تصاویر منتشره شکل Z مانند دستگاه را هنگام تاشدن نشان می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد نمایشگر سمت چپ دستگاه صفحه‌نمایش اصلی گوشی پس از تاشدن خواهد بود. نگرانی‌هایی درباره دوام و مقاومت نمایشگر این محصول وجود دارد؛ زیرا معمولاً صفحه‌نمایش گوشی‌های تاشو نسبت به گوشی‌های عادی بیشتر در معرض آسیب و خط‌وخش‌ قرار دارند.

جزئیات دیگری نیز در این تصویر مشاهده می‌شود، ازجمله ماژول دوربین تقریباً هشت‌ضلعی روی بدنه پشتی دستگاه که ۴ دوربین را در خودش جای داده است. همچنین ظاهراً این دستگاه به‌عنوان گوشی تاشو با دو لولا نسبتاً نازک است.

علاوه‌براین، میت XT یک نمایشگر تاشوی١٠ اینچی و چیپست Kirin 5G دارد. هنوز بسیاری از اطلاعات و مشخصات این دستگاه، مانند ظرفیت باتری، مشخصات دوربین و دوام آن مشخص نیستند.

photo_2024-09-08_08-44-02

گوشی هوشمند Huawei Mate XT، اولین گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ی جهان، تنها در یک روز و قبل از معرفی رسمی بیش از ۱.۷ میلیون پیش خرید در سایت چینی VMall داشته است!

هواوی ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) این گوشی (مجهز به دو لولا) را با نام Mate XT معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر