جزئیات جدیدی از آیفون ١۶ پرو

آیفون ١۶ پرو احتمالاً با حداقل ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

جزئیات جدیدی از آیفون ١۶ پرو

به گزارش مملکت آنلاین، آیفون ۱۶ پرو احتمالاً با حداقل ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. آیفون ۱۶ پرو احتمالاً دارای یک لنز پریسکوپی تتراپریسم پرهزینه است، لنزی که سال گذشته منحصر به مدل آیفون ۱۵ پرو مکس بود. به عبارتی، افزایش حداقل ظرفیت به ۲۵۶ گیگابایت به اپل این امکان را می‌دهد که هزینه لنز را به مصرف‌کننده منتقل کند.

طبق گزارش جدید، هر چهار مدل آیفون ۱۶ احتمالاً از فرایند ۳ نانومتری جدید TSMC برای پردازنده‌های A18 و A18 Pro استفاده می‌کنند؛ به عبارتی اپل از رویه معمول خود خارج شده و پردازنده نسل قبلی را در مدل‌های استاندارد جدید به‌کار نمی‌برد. این تغییر احتمالاً ناشی از ملاحظات مالی است، زیرا فرایند ۳ نانومتری نسل قبلی (N3B) گران‌تر از فرایند فعلی N3E است.

اندازه نمایشگر هر دو مدل آیفون ۱۶ پرو احتمالاً کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود. به‌رغم شایعات قبلی مبنی بر ارتقای نرخ نوسازی آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس به ۹۰ هرتز، به گفته گزازش جدید، آن‌ها همچنان در ۶۰ هرتز باقی خواهند ماند.

علاوه‌براین، ظرفیت DRAM در آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس ارتقا یافته است، به این معنی که هر چهار مدل جدید دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR5X برای پشتیبانی از اپل اینتلیجنس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر