رونمایی از مینی کامپیوتر جدید ایسوس با کلید اختصاصی هوش مصنوعی و چندین لپ تاپ

مینی کامپیوتر جدید ایسوس با کلید اختصاصی هوش مصنوعی رونمایی شد.

رونمایی از مینی کامپیوتر جدید ایسوس با کلید اختصاصی هوش مصنوعی و چندین لپ تاپ

به گزارش مملکت آنلاین، ایسوس در کنار معرفی از لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده سری لونارلیک اینتل، از یک مینی کامپیوتر با تراشه Core Ultra 200V رونمایی کرده است که از کلید اختصاصی برای دسترسی سریع و آسان به هوش مصنوعی کوپایلوت بهره می‌برد.

در قلب مینی کامپیوتر جدید ایسوس شاهد حضور پردازنده Core Ultra 9 288V هستیم که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های سری لونارلیک محسوب‌می‌شود. این پردازنده مجموعاً ۸ هسته پردازشی را درون خود جای داده است که ترکیب ۴ هسته کم‌مصرف و ۴ هسته قدرتمند را شامل می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که حضور کلید اختصاصی برای دستیار هوش مصنوعی کمی جنبه تبلیغاتی داشته‌باشد؛ زیرا با استفاده از میانبرهای کیبورد می‌توان به آسانی اقدام به اجرای کوپایلوت کرد و فشردن کلید قرار گرفته روی بدنه کمی غیرمنطقی خواهد بود. ایسوس اعلام کرده است که محصول جدیدش همراه با نسخه هوم یا پرو ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود

ایسوس شش لپ‌تاپ جدید «کوپایلت پلاس پی‌سی» معرفی کرد

ایسوس در نمایشگاه IFA 2024 از لپ‌تاپ‌های جدید «کوپایلت پلاس پی‌سی» (Copilot+ PC) مجهز به هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. لپ تاپ های جدید ایسوس در دو شاخه متفاوت معرفی شده‌اند که هرکدام از پردازنده‌های متفاوتی بهره می‌برند. برخی از آن‌ها دارای پردازنده سطح پایه اسنپدراگون ایکس پلاس کوالکام هستند و برخی دیگر به پردازنده‌های جدید Core Ultra 200V اینتل مجهز خواهند بود.

اولین دستگاه معرفی‌شده Zenbook S14 است  که از پردازنده اینتل Core Ultra 7 بهره می‌برد که واحد پردازش عصبی آن حداکثر خروجی 47 TOPS را ارائه می‌کند. نمایشگر 14 اینچی این دستگاه یک پنل OLED 3K با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز است.

photo_2024-09-06_02-13-37

دستگاه بعدی ویووبوک S14 است، لپ تاپ ۱۴ اینچی دیگری که از همان پردازنده اینتل بهره می‌برد. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش OLED 16:10 و سیستم صوتی Dolby Atmos است.

اولین پیکربندی این دستگاه از امروز برای پیش‌سفارش قابل دسترس خواهد بود و نسخه‌های دیگر آن زمانی در سه‌ماهه چهارم در دسترس قرار می‌گیرند. قیمت

این دستگاه ۱۰۰۰ دلار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر