اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رویت شد

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برای نخستین‌بار در گیک‌بنچ رؤیت شد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رویت شد

به گزارش مملکت آنلاین، با نزدیک‌شدن به رونمایی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در ماه اکتبر (مهر و آبان)، جزئیات و اطلاعات بیشتری از تراشه‌ی موبایلی پرچم‌دار کوالکام فاش شده است.

اولین حضور اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در دیتابیس گیک‌بنچ، عملکرد کلی تراشه را مشخص می‌کند؛ البته بنچمارک فاش‌شده به مدل آزمایشی تراشه مربوط است و احتمالاً امتیازهای مدل نهایی کمی متفاوت خواهد بود.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۶٫۳ به‌ترتیب امتیاز ۲,۸۸۴ و ۸,۸۴۰ را به‌دست آورد. بدین‌ترتیب تراشه‌ی جدید کوالکام در بخش چندهسته‌ای از تراشه‌ی A17 Pro اپل امتیاز بیشتری و در بخش‌ تک‌هسته‌ای امتیازی نزدیک به آن به‌دست می‌آورد.

 درمقابل، بررسی گلکسی S24 اولترا نشان داد که نسخه‌ی سفارشی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب موفق شد ۲,۲۶۲ و ۷,۰۰۵ امتیاز کسب کند.

 اگر بنچمارک فاش‌شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را معیار قرار دهیم، عملکرد تراشه درمقایسه‌با نسل قبلی بهبودی ۲۷ و ۲۶ درصدی تجربه کرده و بیش از هر زمان دیگری به رقیبی جدی برای تراشه‌ی اختصاصی اپل تبدیل شده است.

 اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالاً تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای شامل ۶ هسته با فرکانس ۲٫۷۸ گیگاهرتز و دو هسته‌ی قدرتمند با فرکانس ۴٫۰۹ گیگاهرتز خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر