سامسونگ در حال رفع مشکل باتری گالکسی واچ ۷ است

سامسونگ از مشکل باتری گلکسی‌ واچ ۷ آگاه است و روی رفع آن کار می‌کند.

سامسونگ در حال رفع مشکل باتری گالکسی واچ ۷ است

به گزارش مملکت آنلاین، تقریباً یک هفته از عرضه‌ی رسمی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ برای کاربرانی که قبلاً این ساعت را پیش‌خرید کرده‌اند می‌گذرد. بااین‌حال با وجود استقبال درخورتوجه از این ساعت، گویا گلکسی واچ ۷ مشکلی جدی در بخش باتری دارد.

 به‌گزارش Sam Mobile، بسیاری از کاربرانی که با گلکسی واچ ۷ کار کرده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی مختلف از‌جمله ردیت، از مشکل تخلیه‌ی سریع باتری این ساعت شکایت می‌کردند.

 باتوجه‌به اینکه مدت بسیار کوتاهی از عرضه‌ی گلکسی واچ ۷ به گلکسی واچ اولترا در رویداد گلکسی آنپکد بهاره‌ی ۲۰۲۴ سامسونگ می‌گذرد، وجود این مشکل جدی در باتری ساعت مذکور منطقی نیست. بااین‌همه، سامسونگ می‌گوید که در حال کار روی راه‌حلی است که این مشکل را حل کند.

 یکی از نمایندگان سامسونگ در یکی از انجمن‌های رسمی آن درباره‌ی مشکل یادشده گفت که تخلیه‌ی سریع باتری در این مدل ساعت هوشمند سامسونگ، به سخت‌افزار آن مربوط نیست و احتمالاً اشکالی در نرم‌افزار این ساعت وجود دارد که باعث تخلیه‌ی سریع باتری آن می‌شود؛ البته او به این موضوع اشاره‌ای نکرد که مشکل مذکور دقیقاً در کدام بخش نرم‌افزار گلکسی واچ ۷ ایجاد شده است.

 برخی از کاربران می‌گویند که باتری گلکسی واچ ۷ با نرخ ۱۰ درصد در هر ساعت تخلیه می‌شود که بسیار بیشتر از حد معمول برای ساعت هوشمند است. به‌بیان ساده‌تر، گلکسی واچ ۷ هر ۱۰ ساعت یک‌ بار باید شارژ شود؛ مشکلی که برای دستگاهی جدید پذیرفتنی نیست.

 خوشبختانه گزارشی مبنی‌بر وجود مشکل تخلیه‌ی سریع باتری در گلکسی واچ اولترا منتشر نشده است و گویا این مشکل د‌رحال‌حاضر فقط کاربران گلکسی واچ ۷ را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر