سامسونگ همچنان بزرگترین برند تلویزیونی جهان
سامسونگ برای نوزدهمین سال متوالی بزرگترین برند تلویزیون جهان شد.
به گزارش مملکت آنلاین، سامسونگ اعلام کرده است که برای ١٩ سال متوالی بزرگترین برند تلویزیون جهان بوده است.
این یک دستاورد بزرگ است و نشان میدهد که سامسونگ با وجود رقبای سرسختی مثل LG و Sony و چندین رقیب از چین (مانند Hisense و TCL) چقدر بر بازار تلویزیون مسلط است.
سهم درآمد سامسونگ در بازار جهانی تلویزیون در سهماهه اول سال ٢٠٢۴، حدود ٢٩.٣ درصد بود. بنابراین کرهایها فاصله بیش از ١٠ درصدی خود را با نزدیکترین رقبا حفظ کردند.
سامسونگ نسبت به سهماهه چهارم ٢٠٢٣، سهم حجمی خود را ١ درصد بهبود بخشید و حالا سهم حجمی آن در بازار جهانی تلویزیون ١٨.٧ درصد است.
انتهای پیام/