بررسی دلایل عدم اجرای کامل رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی دلایل عدم اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان در این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

بررسی دلایل عدم اجرای کامل رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

به گزارش مملکت آنلاین، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه و با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دلایل عدم اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان بررسی شد.

وی افزود:  فرهنگیان انتظار داشتند طرح رتبه بندی معلمان به طور کامل اجرا شود که در کمیسیون اجتماعی دولت در قالب یک لایحه تصویب شده و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد که در نوبت اعلام وصول قرار دارد تا بعد از آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اشکالاتی در لایحه دولت و هم بودجه ۱۴۰۰ وجود دارد، چرا که برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان کافی نیست. با این حال تصویب و اجرای آن آرمان چندین ساله فرهنگیان را محقق خواهد کرد. ضمن اینکه باید به این نکته توجه شود که نظام رتبه بندی تاکنون اعمال نشده و این تصور که این طرح اجرا شده است به دلیل فوق العاده هایی بود که به فرهنگیان پرداخت شد و این موضوع را تحت الشعاع قرار داد.

فلاحی اظهار داشت: مدرک فرهنگیان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، چرا که ما در بودجه ۱۴۰۰ اعمال مدرک فرهنگیان را به طور مطلق قرار دادیم و در آن اول، دوم یا سوم بودن مشخص نشد، بنابراین این اقدام شامل تمام فرهنگیان می شود که این موضوع را به وزیر آموزش و پرورش هم یادآوری کردیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ایران ارسالی در

    مثلا کدوم دلیل بررسی کردید!!؟!؟!
    ۱۳سال می‌خوابد رتبه بندی اجرا کنید انگار حاکمیت تمایلی ندارد معلمان مملکتش بی دغدغه معیشت تدریس کنند گویا می‌ترسند از معلم سیر