تدارک میادین میوه برای فروش سیب و پرتقال نوروز
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: موضوع فروش فوقالعاده به مناسبت عید نوروز و تأمین و عرضه گسترده میوههای پرتقاضایی همچون سیب و پرتقال را در دستورکار قرار دادهایم.
به گزارش مملکت آنلاین، سید سعید راد درباره تأثیر پروژههای مطالعاتی در موفقیت فعالیتهای اقتصادی و خدماتی اظهارداشت: قرار نیست این پروژهها در قفسهها خاک بخورند، بلکه با نگاه کاربردی، میبایست به نحوی عمل شود که آثار و نتایج آنها در اقدامات اجرایی و عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد. سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همچون گذشته برای همکاری با دستگاههای دستاندرکار در توزیع مستقیم محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار آمادگی دارد، این سازمان تمام توان خود را به کار گرفته است تا علاوه بر عرضه انواع میوهجات، سبزیجات و صیفیجات، نسبت به عرضه اقلام تنظیم بازار همچون مرغ و تخم مرغ و شکر تا محصولاتی مانند گوشت و برنج و روغن اقدام نماید.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین، نسبت به تحلیل وضعیت بازار برای هفتهها و ماههای آینده به این منظور که تا جای ممکن و به سهم خود بتواند در کنترل بازار و تنظیم قیمتها اثرگذار باشد، تصریح کرد: این آیندهنگری و دوراندیشی، میتواند در کاهش آثار و عوارض نوسانات بازار و تغییرات قیمتی ناشی از آن به منظور امکان پاسخگویی به موقع به تقاضای شهروندان و تأمین محصولات مورد نیاز مؤثر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید براینکه ایمنی فضای میادین میوه و تره بار برای شهروندان چه از نظر روحی و روانی و چه از منظر فیزیکی و محیطی از اهمیت ویژهای برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید به نوعی حوزه کاریمان را به ویژه در فضاهایی همچون میادین با آرامش اداره کنیم که مسائل و مشکلات احتمالی را قبل از اینکه به بحران تبدیل شوند، مدیریت کنیم. موضوع فروش فوقالعاده به مناسبت عید نوروز و تأمین و عرضه گسترده میوههای پرتقاضایی همچون سیب و پرتقال را در دستورکار قرار دادهایم.
انتهای پیام/