اعلام استان‌های برتر پویش با انرژی

مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: استان‌های تهران، آذربایجان، خوزستان، هرمزگان، خراسان و مازندران در پویش با انرژی صاحب امتیازات لازم شده‌اند.

اعلام استان‌های برتر پویش با انرژی

به گزارش مملکت آنلاین، یاقوتی مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: استان‌های تهران، آذربایجان، خوزستان، هرمزگان، خراسان و مازندران در پویش با انرژی صاحب امتیازات لازم شده‌اند و برندگان جوایز بزرگ هم بیشتر در این استان‌ها قرار دارند.
وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۴۰ درصد مشترکان مشمول دریافت پاداش شده‌اند، تصریح کرد: علاوه بر پاداش‌های صرفه‌جویی که در پویش با انرژی درنظر گرفته شده است بر روی قبوض برق مشترکان هم پاداش مدیریت مصرف اعمال می‌شود.

جمشیدی مدیر مرکز بهره‌برداری و کنترل شبکه برق کشور گفت: میزان مصرف برق به بیش از ۷۴ هزار مگاوات رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶ هزار مگاوات معادل ۹ درصد رشد داشته است.
وی افزود: این میزان مصرف برق معادل مصرف دو استان خراسان رضوی و هرمزگان است.

مدیر مرکز بهره‌برداری و کنترل شبکه برق کشور بیان کرد: هم اکنون در استانهای خوزستان، تهران، البرز، گلستان و کرمانشاه با افزایش بی‌رویه مصرف برق مواجه هستیم و از همه هموطنان درخواست می‌کنیم برای حفظ و پایداری شبکه برق، توصیه‌های مدیریت مصرف را حتما جدی بگیرند.انت

انتهای پیام/

ارسال نظر