تبریک نمایندگان مجلس به مسعود پزشکیان

نمایندگان مجلس از روز گذشته در پیام‌های جداگانه‌ای به «مسعود پزشکیان» رئیس‌ جمهور منتخب تبریک گفتند.

تبریک نمایندگان مجلس به مسعود پزشکیان

به گزارش مملکت آنلاین، بعد از برگزاری انتخابات زودهنگام در هشتم تیر ۱۴۰۳ و کشیده شدن رقابت به مرحله دوم، «مسعود پزشکیان» با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

از روز گذشته نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس و یا ارسال پیام‌های جداگانه‌، انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس‌ جمهور ایران را تبریک گفتند که در زیر می‌خوانید.

حسن نتاج نماینده بابل:

«به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت فعال، پرشکوه و گسترده مردم عزیز ایران اسلامی در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی ورق خورد. شکرگزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیزم هستم که به واسطه مشارکت فعال و پرشوری که در انتخابات داشتند سبب خلق حماسه حضوری دیگر شدند. پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و امیدوارم این امر مورد خرسندی مقام معظم رهبری شده باشد.

به روح بلند شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله رئیسی ادای احترام می‌کنم و به برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک می گویم و برای ایشان و دولتشان آرزوی توفیق خدمت رسانی به مردم در سایه عنایات الهی را دارم. همچنین امیدوارم همه ما مسئولان و خدمتگزاران، با عملکرد شایسته، بسترهای تحقق عدالت، کارایی و پیشرفت را برای این مردم وفادار مهیا کنیم. ان‌شاءالله»

زینب قیصری نماینده تهران:

« دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است. مقام معظم رهبری

خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر ملت سرافراز و با عظمت ایران اسلامی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور حماسی و غرور آفرین خود در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم، برنامه‌ریزی دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب کردند و بار دیگر شکستی سهمگین را برای آنان رقم زدند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و هموطنان عزیز که این حماسه ماندگار را آفریدند، به رییس جمهور منتخب، جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می نمایم و توفیقات روز افزون ایشان را در خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.»

مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام آباد غرب:

«حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. همچنین ضمن تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، برای این شخصیت صادق، مردمی و متعهد، در عرصه خطیر ریاست جمهوری آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

امید است با حضور فردی عدالت محور، تحول خواه و امین چون دکتر پزشکیان در رأس قوه مجریه شاهد وحدت ملی و تجمیع تمامی اقشار و گروه های مختلف جامعه در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و تعالی بیش از پیش بخش های مختلف کشور باشیم تا رضایت خداوند و مردم فهیم ایران حاصل شود.»

هادی محمدپور نماینده گناباد:

«به راستی که در این دوره انتخابات، هر دو طیف سیاسی، هر دو نامزد، طرفدارانشان و همه آحاد ملت خوشحال و مسرورند. بیش از ۱۶ میلیون نفر خوشحال از پیروزی و انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و بیش از ۱۳ میلیون نفر با وجود عدم رای آوری جناب آقای دکتر سعید جلیلی، مسرور از مشارکت مطلوب مردم ایران و ۵۰ درصد دیگر مردم نیز در انتظار و امید برای آمدن روزهای خوب برای ایران و ایرانی.

خدمت دوست، برادر و همکار ارجمندم جناب آقای پزشکیان، توفیق جدید خدمت را در ردای ریاست جمهوری ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و این پیروزی را به همه حامیان و طرفدارانشان و ملت شریف ایران نیز تبریک می‌گویم. امید داریم هرچه سریعتر دولت جدید شروع به کار کند و بنده نیز در مجلس با یاری دیگر همکارانم برای ترکیب و چیدمان مدنظر ریاست دولت، منطبق بر اصل کارآمدی و شایسته سالاری، همکاری لازم را داشته باشیم. مشارکت بالای مردم فهیم و بصیر گناباد_بجستان، بار سنگین تری بر روی دوش خادمانشان گذاشت که امیدوارم شرمنده قدرشناسی مردم عزیز دو شهرستان نشوم.»

علی احمدی نماینده میاندوآب:

«انتخابات با حضور مردم فهیم و موقعیت شناس ایران با رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای که نخستین قدم مبارک در تایید صلاحیت رییس جمهور منتخب جناب دکتر پزشکیان نوید اتفاقات خوب و آینده روشن بود با حکمت و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تیز بینی و درک موقعیت کنونی ملت بزرگ ایران اسلامی برگزار گردید و شخصیتی علمی و سیاسی و مدیر و مدبر برای اولین بار از دیار تاریخ ساز و سرنوشت ساز آذربایجان انتخاب گردید. یقینا این تدبیر رهبری و تشخیص مردم و نتیجه زحمات یاران و دوست داران رییس جمهور منتخب راه گشای آینده خواهد بود. و این عنایت خداوند بر این ملت و کشور عزیز می‌باشد.

اینجانب به عنوان خادم مردم این پیروزی شیرین و بیاد ماندنی را به رهبر عزیز انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی خصوصا خانواده شهدا و ایثارگران و خصوصا یارانش تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت برای آن بزرگوار در عرصه های بین المللی و داخلی را از درگاه الهی خواهانم. گرچه دشمنان انقلاب اسلامی و شبکه های معاند با انواع و اقسام شانتاژ و تبلیغات منفی در چند روز گذشته عنوان می‌کردند که مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف نمایند ولی مردم عزیز با تبعیت از رهنمودهای رهبر خویش و موقعیت شناسی دقیق دشمن را مایوس و نامید کردند و تو دهن بزرگی به یاوه گویان زدند. در آخر این پیروزی بزرگ را به همشهریان عزیزم مردم شریف میاندوآب و چهاربرج و باروق و روستاهای اطراف از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم.»

عادل نجف‌زاده نماینده خوی و چایپاره:

«خداوند متعال را شاکرم که با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و پاسخ به ندای مقام معظم رهبری بار دیگر پیروزی بزرگی نصیب ملت آگاه و سرافراز ایران شد. اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه و حماسی مردم در پای صندوق های رای، انتخاب شایسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مخصوصا مردم عزیز حوزه انتخابیه ام تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای برادر عزیزم آقای دکتر پزشکیان آرزوی توفیق در خدمتگزاری شایسته به مردم شریف ایران را دارم. امید است با اتکال به خداوند متعال، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در مسیر خدمت به مردم، تقویت وحدت ملی و پیشرفت و آبادانی ایران عزیز موفق و پیروز باشند. ان‌شاءالله»

علی آذری نماینده قوچان:

«بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر مردم فهیم و بصیر ایران مقتدر عزیز که در راستای توسعه و پیشرفت همه ی جانبه، ایران اسلامی عزیزمان در صحنه انتخابات با خلق حماسه‌ ای بزرگ و مشارکت حدود ۵۰ درصد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند. این پیروزی بزرگ که برای جمهوری اسلامی ایران حاصل شده را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تمام دولتمردان جمهوری اسلامی که انتخاباتی سالم را برگزار نموده و نشان دادند در سنگر انقلاب تدین، تعهد و پاک دستی بالاترین جایگاه را دارد تبریک عرض کنم. و به دوست و برادر عزیز دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس‌جمهور کشور ایران مقتدر ویژه تبریک عرض کنم؛ قطعا کار تازه شروع شد پیشرفت ایران عزیز و قوچان و فاروج. آقاجان؛ این پیروزی را به محضر حضرتعالی و تمام مدیران و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

در پایان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای قوچان و فاروج همچنین شهدای پرواز، از عموم شما مردم فهیم و بصیر قوچان و فاروج از مشارکت حداکثری و باشکوهی که در این منطقه شهید پرور رقم زدید تقدیر و تشکر می‌کنم.»

علاءالدین بروجردی نماینده لارستان:

«با احترام پیروزی جنابعالی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری و کسب آرای اکثریت ملت ایران را خدمت حضرت عالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در داخل و خارج از کشور، علی رغم کارشکنی و دشمنی بدخواهان ایران توانست نصاب جدیدی در مشارکت مردم طی چند سال گذشته ایجاد کند و این مساله قطعا مسئولیتی دو چندان برای دولت منتخب ایجاد خواهد کرد.

بی شک از امروز رقابت انتخاباتی تبدیل به رفاقت، تعاون و هم افزایی برای موفقیت، سرافرازی و اعتلای کشور و ملت و نظام شده است. ظرفیت های بالقوه زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان با بهره گیری از توان کارشناسی، آنها را به فعلیت رساند و در جهت استقلال، آزادی و آبادانی کشور به پیش رفت. اینجانب برای جنابعالی و دولت آینده با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را دارم و سلامتی و عافیت حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم»

علی‌اکبر علیزاده نماینده دامغان:

« «وَ الَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا» و ما کسانی را که در اقامه دین ما مجاهده می‌کنند به سوی راه‌های خود هدایتشان می‌کنیم و خدا همواره با نیکوکاران است.

انتخابات عرصه ظهور اصلی‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی و بروز حقیقی حاکمیت مردم است. الحمدلله با درایت نائب امام زمان علیه السلام حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و تدبیر هوشمندانه شورای محترم نگهبان، این بار نیز علیرغم تحریم انتخابات از سوی دشمنان و اذناب داخلی آنان، مشارکت چشمگیر مردم، باعث تقویت هرچه بیشتر بنیان‌های جمهوریت انقلاب اسلامی ایران شد و شهرستان دامغان باز هم مثل همیشه در قله این مشارکت در استان سمنان قرار گرفت.

تلاش شبانه‌روزی نامزدهای محترم و هواداران آنان که برخاسته از دلدادگی به اسلام و میهن عزیزمان بود، برگ زرینی از این فصل تاریخی انقلاب اسلامی است که بدون شک پاداش و جزای آن در پیشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد بود. اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف دامغان، به منتخب مردم ایران آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت در خدمتگزاری صادقانه و مجاهدانه به مردم سربلند و با کرامت ایران دارم و امیدوارم در مسیر عزتمندانه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی با نگاه همه‌جانبه به ظرفیت‌های داخلی و خارجی، در حل مشکلات و رساندن ایران عزیز به جایگاه واقعی‌اش موفق باشند. والسلام علی عبادالله الصالحین»

کریم معصومی نماینده فومن و شفت:

«چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نمایانگر عزم جدی و اراده بلند مردم در راه استقلال، آزادی و اعتلای میهن اسلامی و رسیدن به قله پیشرفت و توسعه است. به عنوان خادم مردم، مشارکت و حضور آگاهانه ملت را در عرصه انتخابات تحسین می کنم. از تمامی دست اندرکاران امر انتخابات که تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار گرفتند، اصحاب رسانه و سایر عوامل اجرایی و نظارتی صمیمانه قدردانی می نمایم و موفقیت برادر عزیز و گرامی ام جناب آقای دکتر پزشکیان، منتخب ِ شایسته ملت سرافراز ایران، را تبریک عرض می‌کنم.»

سید ابوالحسن مصطفوی نماینده رزن:

«ملت شریف ایران اینبار نیز با درک صحیح از شرایط حساس کشور و با رهبری مدبرانه مقام معظم انقلاب اسلامی با مشارکت شکوهمندانه خود در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم زدند، حضور مردم عزیز و شریف شهرستان های رزن و درگزین در دور اول و بخصوص حضور گسترده‌تر آنان در دور دوم انتخابات تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم با عملکرد شایسته مسوولان و قدرشناسی درخور از این مردم وفادار، شاهد حضور رو به رشد آنان در عرصه‌های آتی باشیم. این دستاورد ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و از هدایت‌های حکیمانه ایشان در همه مراحل انتخابات سپاسگزاری می‌نمایم.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت در خدمت به مردم را از خداوند منان مسالت دارم. بر خود لازم می دانم از تمامی دست اندرکاران امر انتخابات که تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار گرفتند، اصحاب رسانه و نیز ستادهای مرکزی و مردمی هر دو کاندیدای عزیز که در چارچوب اخلاق برای پیروزی کاندیدای خود تلاش کردند صمیمانه قدردانی کنم. به امید فردایی بهتر برای ایران سرافراز.»

سیدعبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی نماینده جاسک:

« اکنون که با رای مردم امکان کمک به توسعه و پیشرفت ایران عزیز برای شما فراهم گردید، تمام تلاش خود را برای تحقق وعده انتخاباتی (اجرای برنامه هفتم توسعه)، توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه دریا محور و توسعه سواحل مکران برای تحقق نظر مقام معظم رهبری، برای جهش تولید با مشارکت مردم انجام دهید.

به شکرانه این مشارکت حداکثری، با تبریک به مقام معظم رهبری؛ موفقیت برادر عزیز و گرامی ام، جناب آقای دکتر پزشکیان ، منتخب ِ شایسته ی ملت سرافراز ایران، را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.»

سیدیحیی سلیمانی نماینده نیشابور:

«خداوند متعال را شاکریم که حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در حماسه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نشان داد که مردم عزیز تا پای جان به آرمانهای انقلاب اسلامی پایبند هستند. مردم شریف نیشابور، فیروزه، زبرخان، میان جلگه و سرولایت به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند و حماسه دیگری را رقم زدند. اینجانب ضمن تبریک این حضور پرشور به مردم شریف حوزه انتخابیه و نیز رئیس جمهور منتخب‌ جناب آقای دکتر پزشکیان، آرزوی سرافرازی و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

احمد فاطمی نماینده بابل:

«درود می فرستیم به همت بلند شما که حماسه آفریدید و بردبارانه در خلق این مهم دست به دست هم داده‌اید تا بار دیگر ثابت شود هیچ چیز جلودار خیزش اراده‌ی ملت نیست. این پیروزی از آنِ تمام هم میهنانی است که از طریق ساز و کار مردم سالاری،  تفاهم و تعامل را برگزیدند.

مردم ایران بار دیگر با مدنی ترین شیوه‌ی ممکن به اخلاق، تعهد، تخصص و تعامل سازنده در عرصه روابط بین المللی روی خوش نشان داده‌ و ثابت کرده‌اند ایران را به دور از نگاه قیم مابانه برای همه‌ی مردم ایران می‌خواهند. طبق آمارهای تحلیلی دوره‌ی اول و دوم، این انتخابات را می‌توان مصداقی از دریچه‌ای رو به سوی آشتی مردم با صندوق‌های رای دانست امید اینکه رییس جمهور منتخب و دولت دکتر مسعود پزشکیان صدای همه‌ی ملت باشد حتی کسانی که به ایشان رای نداده اند و  صدای رسای نیمی از مردم و آرای خاموشی که به هر دلیل پای صندوق رای حاضر نشدند. چرا که امروز برای حل چالش‌ها و مشکلات  مبتلی به کشور بیش از پیش به اعتماد عمومی و انسجام ملی نیازمندیم.

آنچه در گفته‌های رییس جمهور منتخب نیز مشهود بود، مهمترین راهبرد پیش رو تبیین ساختار کارشناس محور و شایسته سالار بر تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده از تجارب بین المللی است که ان‌شاءالله با اتکا به چندین دهه خدمت در کمال سلامت،صداقت و اخلاق مداری دکتر مسعود پزشکیان محقق خواهد شد. اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک این شکوه حضور به ملت بزرگ ایران،  مقام معظم رهبری، دوست و همکار گرانقدر آقای دکتر مسعود پزشکیان، توفیق خدمت در این مسیر دشوار را برای ایشان از درگاه خداوند منان مسالت می‌نمایم.»

یاسر عربی نماینده گرمسار:

« انتخابات بعنوان عالی‌ترین مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون مطهر صدها هزار شهید والامقام است، همواره مورد توجه ویژه ملت بزرگ ایران و همچنین مردم نجیب و فهیم حوزه انتخابیه ما بوده است. اکنون خدا را شاکریم که در این دور از انتخابات، مشارکت و حضور دلگرم کننده مردم عزیزمان پای صندوق های رای، نوری از امید و موجی از حماسه را در کشور عزیزمان ایجاد کرد.

اینجانب انتخاب برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با توانمندی‌ها و تلاش‌های خود برای تحقق اهداف عالیه نظام و عمل به منویات مقام معظم رهبری گام‌های مثبتی به سوی پیشرفت و تعالی کشور بردارند و در این راستای از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور بهره بگیرند. جا دارد از مردم عزیز و آگاه ایران زمین و همچنین مسئولین و عوامل محترم برگزاری انتخابات، ائمه بزرگوار جمعه و جماعات و اصحاب رسانه و فعالین ستادی، میدانی و فضای مجازی هر دو کاندیدای محترم بابت خلق رقابتی اخلاق‌مدارانه و پرشور تشکر کنم و از خداوند متعال توفیق و سربلندی همه این بزرگواران را مسئلت دارم.»

احمد نادری نماینده تهران:

«نیمه تیر ۱۴۰۳ در تاریخ ایران ثبت گردید و برگی دیگر بر دفتر تاریخ ایران افزوده شد. برگی از تاریخ مردم‌سالاری دینی که مردم آن را نوشتند. این روز را به همه مردم و به‌ویژه منتخب ملت ایران، آقای دکتر پزشکیان تبریک می‌گویم و برای او در دستیابی به آرمان حق و عدالت آرزوی توفیق دارم.»

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد:

«از ایفای نقش هنرمندانه، آگاهانه و عزتمندانه‌ی حماسه حضور مردم عزیز ایران اسلامی کمال تشکر را داشته و به جناب آقای دکتر پزشکیان منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تبریک عرض می نمایم.»

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد:

«با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم عزیز ایران در انتخابات که رضایت رهبر انقلاب را به دنبال داشت، به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک گفته و امید است توصیه‌های راهگشای مقام معظم رهبری به ویژه استفاده از منابع انسانی جوان و انقلابی نصب العین قرار گیرد.»

احمد مرادی نماینده بندرعباس:

«دوست و همکار عزیز و دلسوز جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان انتخاب شایسته‌ی جنابعالی را به‌ عنوان رئیس‌ جمهور ایران اسلامی تبریک و شادباش عرض می نمایم. زمان حل مسائل اساسی کشور فرارسیده است، امیدوارم در یک آشتی ملی و با تشکیل دولت فراجناحی با تکیه بر تخصص گرایی، در مسیر رسیدگی و حل مطالبات مردم گام بردارید.»

سیدمحمود نبویان نماینده تهران:

«پیروزی جناب پزشکیان در جلب اعتماد ملت ایران را به ایشان تبریک می‌گوییم‌. ‌امید است در اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری⁩ و برنامه‌ هفتم⁩ پیگیر حل مشکلات مردم باشند. ‌از تمامی حامیان دکتر جلیلی⁩ که مخلصانه در افزایش مشارکت و تبلیغ اصلح خود در میدان بودند صمیمانه تشکر می‌کنم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر