دستگیری سارقین منازل پایتخت

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری ۱۲۳ نیاوران در ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه گذشته حین گشت‌زنی در موقعیت خیابان باهنر چهار نفر که در حال باز کردن درب ورودی یک منزل مسکونی بودند را مشاهده کردند که در نهایت ۲ سارق دستگیر شدند.

دستگیری سارقین منازل پایتخت

به گزارش مملکت آنلاین از پلیس، سرهنگ صادق ضرونی اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری برای بررسی موضوع اقدام کرده و به سمت متهمان حرکت کردند متهمان با مشاهده ماموران پلیس سریعا سوار موتورسیکلت‌های خود شده و از محل متواری شدند. ماموران دستور ایست صادر کردند که متهمان بدون توجه به دستورات به مسیر خود ادامه دادند.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران پلیس با درایت و هوشیاری موفق به متوقف کردن یکی از موتورسیکلت‌ها و دستگیری ۲ نفر از متهمان شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۱ ساله بوده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد شیوه سرقت این افراد تخریب قفل انباری و واحدهای مسکونی در ساختمان‌ها و سرقت ابزارآلات و لوازم منزل بوده است.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: ۳ نفر از شاکیان متهمان شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. دستگیری همدستان سارقان در دستور کارپلیس قرار دارد. همچنین متهمان برای پیگیری بیشتر پرونده به مقام قضایی معرفی شده و تحقیقات به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
ضرونی در پایان به شهروندان توصیه کرد: انباری‌ها و مشاعات ساختمان را به دوربین مداربسته مجهز کنند و از قفل‌های ضد سرقت برای بستن درب انباری استفاده کنند تا از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کرده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتما با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر