اعلام محدودیت‌های ترافیکی در اصفهان در رژه ۳۱ شهریور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در اصفهان در رژه ۳۱ شهریور

به گزارش مملکت آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع روز پنجشنبه افزود: این محدودیت‌ها بمنظور رفاه حال شهروندان و تسهیل تردد در مسیرهای جایگزین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان اعمال می‌شود.
وی اظهار داشت: بر این اساس از ساعت یک بامداد روز ۳۱ شهریور توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های آزادگان، امام سجاد(ع) و روبه‌روی گلستان شهدا ممنوع است.
رییس پلیس راهور اصفهان هشدار داد: در صورت توقف هرگونه وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای یاد شده، این وسایل توسط یدک کش به خیابان‌های مجاور انتقال داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت ۶صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت خروجی شماره یک و ۲ بزرگراه همت، تقاطع امام سجاد(ع)- سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع های سعادت آباد- فرایبورگ، شیخ صدوق -سعادت‌آباد و همچنین تقاطع فیض-رحیم ارباب به سمت میدان بسیج ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ممنوعیت ترددهای اعلامی برای کلیه وسایل نقلیه بوده و ورود موتورسیکلت‌ها نیز به محدوده طرح ترافیکی، خط قرمز پلیس است.
وی از رانندگان و راکبان وسایل نقلیه خواست تا برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و رفاه حال سایر شهروندان از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل میر، آبشار و شیخ صدوق استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر