پهلو دهی یک فروند شناور و آغاز تخلیه بیش از ۳۰ هزار تن گندم در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۲۴ هزار تُن کالای اساسی از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور شده است.

پهلو دهی یک فروند شناور و آغاز تخلیه بیش از ۳۰ هزار تن گندم در بندر شهید رجایی

به گزارش مملکت آنلاین، حسین عباس‌نژاد از پهلو دهی یک فروند شناور و آغاز تخلیه بیش از ۳۰ هزار تُن گندم در بندر شهید رجایی خبر داد و اظهار کرد: این محموله گندم مربوط به اداره غله و بازرگانی استان هرمزگان است که پس از انجام تشریفات قانونی، آماده تخلیه و برنامه‌ریزی برای حمل به مبادی مورد نیاز است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سه فروند شناور حامل گندم به عنوان یک کالای راهبردی ۱۷۳ هزار و ۹۳۱ تُن وارد بندر شهید رجایی شده است.

عباس‌نژاد ادامه داد: از محل سه فروند ورودی شناورهای گندمی امسال میزان ۱۱۲ هزار تُن به سرزمین اصلی وارد و مقدار ۶۱ هزار تن نیز در بندر موجود و در حال تخلیه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلوگیری ۹ فروند شناور در این بازه زمانی گفت: در مجموع ۴۲۴ هزار و ۳۸۹ تُن کالای اساسی وارد بندر شهید رجایی شده که بیش‌ترین این کالاها مربوط به گندم با ۱۷۳ هزار و ۹۳۱ تُن و روغن با ۸۶ هزار و ۹۸۸ تُن توسط ۲ فروند شناور بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر