رفسنجان میزبان جشنواره پسته

دبیرخانه دائمی جشنواره پسته رفسنجان جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی جشن پسته شهرستان را برگزار و از برپایی این جشن در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

رفسنجان میزبان جشنواره پسته

به گزارش مملکت آنلاین، جلسه هماهنگی جشنواره پسته با حضور مجید حجت رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان، حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، شاکری رئیس شرکت همگامان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی رفسنجان، مرتضوی مدیر اجرایی اتاق بازرگانی رفسنجان و جمعی از فعالین حوزه گردشگری در اتاق بازرگانی رفسنجان دبیرخانه دائمی جشنواره پسته صبح امروز ۱۷ تیرماه برگزار شد.

رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان در این جلسه ضمن دعوت از تمام ظرفیت های شهرستان رفسنجان جهت ارائه ایده‌ها و پیشنهادات خود به دبیرخانه جشنواره گفت: از همه افرادی که صاحب ایده و نظرات خاص هستند و پتانسیل همکاری در برگزاری جشنواره پسته را دارند دعوت می‌کنم تا ایده‌های خود را به دبیرخانه جشنواره در دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان تحویل دهند.

مجید حجت ادامه داد: در صدد هستیم تا امسال جشنی متفاوت و بزرگ درخور نام رفسنجان برگزار و در کنار این جشنواره بتوانیم مشکلات کشاورزان را برطرف کنیم، کشاورزی ما بدون هیچگونه رانتی که به صنعت داده می‌شود درحال رشد کردن است.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز مشکل صادرات پسته را داریم، بیان کرد: ۶۰ درصد پسته کشاورزان فروش نرفته و در انبارها نگهداری می‌شود و اگر نتوانیم این ۶۰ درصد را به فروش برسانیم عملا بازار پسته را از دست خواهیم داد.

رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان همچنین از فعالین گردشگردی خواست بانک اطلاعاتی اماکن گردشگری شهرستان را ایجاد کنند تا ضمن کمک به شناخت و معرفی جاذبه‌های گردشگری رفسنجان در جذب گردشگر به شهرستان اقدام موثری انجام داده شود.

دبیرخانه جشنواره پسته رفسنجان به صورت دائمی در اتاق بازرگانی شهرستان از امروز تا زمان برگزاری جشنواره پسته رفسنجان منتظر ایده‌ها و پیشنهادات شهروندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر