وعده پرداخت مطالبات گندمکاران استان خوزستان تا هفته آینده

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان شامگاه دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار تن محصول معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری شده است.

وعده پرداخت مطالبات گندمکاران استان خوزستان تا هفته آینده

به گزارش مملکت آنلاین، امید جهان نژادیان افزود: در مرحله اول ۷۳۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان پرداخت شده است و متأسفانه مابقی پول خرید محصول گندمکاران تا به امروز با تأخیر مواجه شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری و مکاتبات استاندار خوزستان با محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا پایان هفته و یا ۲ روز اول هفته آینده باقی مانده مطالبات گندمکاران استان به حسابشان واریز شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

جهان نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید گندم در خوزستان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است، بیان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی افزود: فصل خرید تضمینی گندم در خوزستان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و شدت خرید روزانه گندم نسبت به روزهای اوج کاسته شده اما با این وجود روزانه بیش از ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان ادامه داد: از مجموع گندم خریداری شده، ۹۵۵ هزار تن توسط اتحادیه تعاون روستایی (مباشر خرید) و بیش از ۵۶۰ هزار تن توسط اداره کل غله و بخش خصوصی خریداری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر