آغاز نمایشگاه بین المللی صنعت آرایشی، بهداشتی و سلولزی

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته(ایران بیوتی) امروز با حضور معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد.

آغاز نمایشگاه بین المللی صنعت آرایشی، بهداشتی و سلولزی

به گزارش مملکت آنلاین، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده بهداشتی و سلولزی (۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت) با حضور شرکت‌های خارجی به‌ویژه کشورهای اروپایی برپا شد که حضور این شرکت‌ها نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژانتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.

حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: تولیدکنندگان انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.

علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاوردها و فنّاوری‌های روز این صنعت را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف‌کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش‌فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.

مرادی اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغال‌زایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور را نیز از مهم‌ترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر