ستاد امر به معروف خراسان رضوی: تصاویر بانوان در بسته‌بندی محصولات مختلف تغییر کند

بر اساس رصدهای اتاق وضعیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی و گزارش‌های واصله از بررسی‌های میدانی طلایه‌داران این ستاد، مدتی است شرکت‌های تولیدکننده دارویی که عمده آنها تولیدکنندگان مکمل‌های دارویی، غذایی و بهداشتی داخلی هستند با تقلید از محصولات مشابه خارجی اقدام به استفاده از عکس‌ها و تصاویر نامتعارف بانوان بر روی جلد و بسته‌بندی محصولات خود کرده‌اند.

ستاد امر به معروف خراسان رضوی: تصاویر بانوان در بسته‌بندی محصولات مختلف تغییر کند

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی؛ همچنین از تصاویر مربوطه برای تبلیغ هرچه بیشتر محصولات به‌صورت برجسته، پشت شیشه داروخانه‌ها، فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده کرده‌اند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی با توجه‌ به تغییر رفتار بازاریابی و ذائقه سازی غربی در فضاهای حقیقی و مجازی و همچنین مطالبات گسترده عمومی در خصوص رفع این ناهنجاری اجتماعی، طی مکاتباتی با دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور، خواستار پیگیری این موضوع از طریق نهادهای متناظر کشوری شد.

تاکنون این مکاتبات با دبیر شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وزارت کشور، معاون امور اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، استانداران و شهرداران سراسر کشور انجام شده و از نهاد ریاست‌جمهوری پیگیری مطالبات مطرح شده ابلاغ گردیده است.

 پیگیری مطالبات مردم و گسترش معروفات از اهداف راهبردی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی است و در راستای پیگیری حقوق عامه، علاوه بر یاری رساندن به حوزه نظارت تخصصی دستگاه‌ها، مطالبات مردمی نیز همواره مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر