اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ در ۱۲ شهرستان یزد اعلام شد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد

به گزارش مملکت آنلاین، راهپیمایی روز قدس در مرکز استان و شهرستان یزد که راس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز خواهد شد به سمت خیابان امام خمینی (ره)، چهار راه شهدا، خیابان قیام تدوام خواهد یافت و روزه داران در مسجد ملا اسماعیل میعادگاه نماز جمعه تجمع و نماز آدینه را اقامه خواهند کرد.

راهپیمایی در مرکز شهرستان اردکان از ساعت ۱۱ و از مسجد کوشکنو به سمت بلوار آیت الله خامنه‌ای، خیابان امام خمینی (ره) و مصلی نماز جمعه و در مرکز شهرستان میبد نیز از ساعت ۱۰ و از سمت محلات به سمت میدان جانباز انجام و به مصلی در این شهر ختم خواهد شد.

مسیر راهپیمایی در شهرستان ابرکوه از میدان امام حسین(ع) به سمت سه راهی سرو، میدان میراث و در نهایت مصلی شهدای محراب و از ساعت ۱۱ انجام می‌شود، در شهرستان اشکذر،  از مصلی به طرف میدان امام حسن مجتبی (ع) و محل برگزاری نماز جمعه و در شهرستان بافق نیز از ساعت ۱۱ از سمت حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص)(بسیج) به طرف مسجد جامع برگزار خواهد شد.

راهپیمایی در شهرستان بهاباد ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد انقلاب به سمت مسجد جامع و در مرکز شهرستان تفت نیز در همین ساعت از پارک پهلوان یزدی بزرگ در جوار مرقد شهید گمنام به طرف مصلی قدس انجام می‌شود.

راهپیمایان مهریزی ساعت ۱۰:۳۰ از میدان توحید به سمت محل نماز جمعه شهرستان ( مسجد امام حسن مجتبی «ع» ) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار خواهند داد و از ساعت ۱۱ نیز در شهرستان هرات از میدان جمهوری اسلامی به سمت مسجدجامع راهپیمایی انجام خواهد شد.

مسیر راهپیمایی در مرکز شهرستان مروست با تجمع در چهار راه شهداء و حرکت راهپیمایان از خیابان امام (ره) به سمت خیابان بسیج، خیابان ارگ ( قلعه تاریخی مروست ) و در نهایت حسینیه بزرگ شهر و در شهرستان زارچ نیز از مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرچشمه به طرف حسینیه اعظم و محل برگزاری نماز جمعه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر