۲ دانش آموز از ۳۷ محصل مسموم شده در پردیس همچنان در بیمارستان بستری اند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پی حادثه روز گذشته مدرسه دخترانه این شهرستان از ۳۷ دانش‌آموز مسموم شده ۳۵ نفر آنان با حال مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

۲ دانش آموز از ۳۷ محصل مسموم شده در پردیس همچنان در بیمارستان بستری اند

به گزارش مملکت آنلاین، ظفر پور ابراهیم روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران اظهار داشت: ۲ دانش آموز به دلیل بیماری زمینه ای با تأخیر از بیمارستان مرخص و به یکی از بیمارستان‌های تخصصی تهران اعزام شدند که به صورت دائمی پیگیر حالشان هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه امنیتی به منظور مقابله با نشر اکاذیب در فضای مجازی و بررسی اولیه علت ایجاد این اتفاق فعال شده‌اند، طبق مصوبه شورای تأمین و با دستور دادستان اگر فردی یا افرادی در این خصوص اقدام به شایعه سازی کردند مطابق با قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ۲ نفر از کسانی که از این اتفاق فیلم‌برداری و برای شبکه‌های معاند ارسال کردند، به دستگاه‌های امنیتی احضار شدند.

پور ابراهیم ادامه داد: مجموعه بهداشت شهرستان تاکنون ۲ بار به نمونه‌برداری محیطی و دانش آموزان اقدام کرده است و تمام اطلاعات در این باره را از رسانه‌های رسمی منتشر خواهیم دادکرد و جای نگرانی برای خانواده‌ها نیست.

این مسئول یادآور شد: مدارس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هیچ تعطیلی هم در این راستا نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر