نماینده اسبق مجلس: پزشکیان فردی سلامت و پاکدست است

نماینده اسبق تهران در مجلس و فعال اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه ایران پزشکیان ایران بهتری خواهدبود، گفت: پزشکیان فردی سلامت و پاکدست است و رای منفی ندارد.

نماینده اسبق مجلس: پزشکیان فردی سلامت و پاکدست است

به گزارش مملکت آنلاین، محسن آرمین در جمع خبرنگاران ارومیه‌ای با اشاره به زودهنگام بودن انتخابات اظهار داشت: کاندیداهای حاضر آمادگی ورود به انتخابات نداشته و جامعه نیز انتظار چنین انتخاباتی نداشت.

وی افزود: بعد از گذشته سه ماه اندک از انتخابات کم رمق مجلس، قانع کردن جامعه به شرکت در انتخابات مشکل بوده و حضور «مسعود پزشکیان» به عنوان کاندیدایی سالم و پاکدست می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

این فعال اصلاح طلب و نماینده اسبق مجلس با اشاره به متفاوت بودن گتفمان «مسعود پزشکیان» اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده موج فزاینده شاهد مشارکت بالا باشیم.

آرمین درخصوص مناظرات و برخی بداخلاقی‌ها گفت: بنظر میآید در مناظرات تقسیم کاری شده و برخی برای به چالش افتادن با آقای پزشکیان ورود کرده اند با این حال استراتژی پزشکیان در وارد نشدن به حاشیه‌ها درست و مناسب است.

وی تمام دغدغه و مساله حامیان «مسعود پزشکیان» را حضور بخش مردد جامعه برای شرکت در انتخابات اظهار و افزود: با حضور هموطنان در انتخابات، شرایط کشور تغییر و "ایران پزشکیان، ایران بهتری خواهدشد".

نماینده اسبق مجلس اظهار داشت: حضور پزشکیان در جریان مقابل ایجاد نگرانی کرده و تمامی نامزدهای رقیب تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا در مقابل جو ایجاد شده ایستادگی کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص کناره گیری کاندیداها افزود: در طی روزهای آینده دو تا سه کاندیدا انصراف و انتخابات با حضور دو یا سه کاندیدا از جمله «مسعود پزشکیان» برگزار خواهدشد و اگر قرار بر کناره گیری «محمدباقر قالیباف» نیز باشد او به نفع جلیلی کنار خواهدرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر