آغاز نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان

نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی شهر کرمانشاه آغاز شد.

آغاز نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان

به گزارش مملکت آنلاین، رضا رستمی مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران اظهار کرد: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان که جنبه انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند به شمار می رود به مدت چهار روز در کمپ تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

رستمی اضافه کرد: در این اردو ۳۵ نفر از بانوان از استان های مختلف حضور دارند که در سالن اختصاصی این مجموعه که تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در کشور به شمار می رود و در کمپ تیم های ملی قرار دارد حضور دارند.

وی افزود: از استان کرمانشاه نیز فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی در این اردو حضور دارند.

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران با بیان اینکه این اردوها تا زمان اعزام تیم در شهریورماه امسال در ۱۰ مرحله برگزار خواهد شد گفت: در این دوره از اردو ۳۵ بازیکن حضور دارند که این برای اولین بار است که طی سال های گذشته این تعداد به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمانشاه در ادامه افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه در ایران برای برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا انتخاب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر