جهانبخش: انتظار یک صد بازی برای فاینورد نداشتم

بازیکن تیم فوتبال فاینورد هلند گفت: من هرگز انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام بدهم و قبل از بازی هم نمی‌دانستم صدمین بازی‌ای است که برای این تیم انجام می‌دهم.

جهانبخش: انتظار یک صد بازی برای فاینورد نداشتم

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال فاینورد در هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال اردیویسه هلند برابر آژاکس به میدان رفت و علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی این تیم در این دیدار که از ابتدا در ترکیب نبود در دقیقه ۷۳ وارد زمین شد . چند دقیقه بعد او گل برای تیمش به ثمر رساند که آن گل مردود اعلام شد.

اما این بازی برای وینگر ملی‌پوش کشورمان خاص بود چون او صدمین بازی‌اش را برای تیم انجام می‌دهد و در همین راستا باشگاه فاینورد با علیرضا جهانبخش گفت‌وگویی انجام داده است.

علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با باشگاه فاینورد در خصوص صدمین بازی خود برای این باشگاه اظهار داشت: بعد از بازی همه ما خوشحال بودیم و یک بازی فوق‌العاده‌ای برای ما بود. بعد از بازی با بازیکنان در رختکن جشن گرفتیم و آن بازی برای من خیلی خاص بود.

وی افزود: زمانی که به زمین بازی آمدم به بازیکنان گفتم باید قوی‌تر باشیم و گل بیشتری بزنیم. زمانی که به بازی آمدم نتیجه ۶ بر صفر بود. بعد از حضورم در زمین توانستم گل بزنم ولی متاسفانه گل مردود شد. دلیل مردود بودن این گل هم به خاطر دوست ژاپنی‌ام بود. من هرگز انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام بدهم. قبل از بازی هم نمی‌دانستم صدمین بازی است که برای تیم انجام می‌دهم. من فقط در رسانه‌های ایران شنیده بودم ۹۹ بازی برای فاینورد انجام داده‌ام. خیلی خوشحالم این تجربه را در تیم فاینورد به دست آوردم و افتخار هم می‌کنم.

جهانبخش گفت: من در هر باشگاه که می‌روم برای مهم است که با هواداران آن تیم خوب باشم. خوشبختانه هواداران فاینورد با من خوب هستند و از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوارم ادامه دار باشد. سال اولی که به فاینورد آمدم در همه تمرینات تیم تلاش کردم بهترین عملکرد خود را نشان دهم. اما آن چیزی انتظار داشتم نبود. ما سال قبل قهرمان شدیم و امسال هم تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

همچنین سایت باشگاه فاینورد در خصوص علیرضا جهانبخش گفت: طی سه سال گذشته هر وقت جهانبخش به زمین آمده است هواداران او را تشویق می‌کنند و این موضوع برای ملی‌پوش ایرانی مهم است چون می‌تواند به او روحیه بدهد و وینگر راست این باشگاه این فصل نقش کمتری داشته است اما او همچنان در میان هواداران محبوب است. این نشان می‌دهد این بازیکن باکیفیت بوده و هواداران از حضور او رضایت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر