لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید از جهنم مادرید به سلامت خارج شد / بایرن در خانه نبرد

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برنده نداشت.

لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید از جهنم مادرید به سلامت خارج شد / بایرن در خانه نبرد

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و رئال مادرید اسپانیا در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانتس آرنا با قضاوت کلمن تورپن برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

رئال مادرید با حذف منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی پا به این مرحله گذاشته بود و در مقابل بایرن مونیخ موفق شده بود آرسنال را از پیش رو بردارد و به این مرحله صعود کند.

بایرن مونیخ نیمه اول را همانطوری شروع کرد که خودش دوست داشت و کاملا سوار بر بازی بود اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند تا سرانجام بر خلاف جریان بازی این رئال مادرید بود که موفق شد در دقیقه ۲۴ گل اول را به ثمر برساند.

پاس در عمق تماشایی تونی کروس در بین مدافعین بایرن در موقعیت تک به تک به وینیسیوس جونیور رسید و این مهاجم برزیلی موفق شد با یک ضربه بغل‌پا دقیق دروازه نویر را باز کند تا هواداران بایرن در ورزشگاه آلیانتس آرنا برای دقایقی سکوت کنند. هواداران بایرن که از ابتدا در زمانی که تونی کروس صاحب توپ بود با هو و سوت‌هایشان سعی می‌کردند تمرکز او را بر هم بزنند که در نهایت کروس با این پاس تماشایی جواب آن‌ها را داد.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد. ابتدا لروی سانه موفق شد با یک حرکت انفرادی به دل مدافعین رئال بزند و با یک ضربه محکم و تماشایی از زاویه بسته توپ را وارد دروازه لونین کند.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد تنها ۴ دقیقه بعد کامبک بایرن تکمیل شد، جمال موسیالا با تکل لوکاس واسکز در محوطه جریمه سرنگون شد و داور فرانسوی تصمیم به خطای پنالتی گرفت، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

این پایان کار نبود، این‌بار تعویض‌های کارلو آنچلوتی روند بازی را تغییر داد و رودریگو در شلوغی محوطه جریمه بایرن با خطا کیم مین جائه در دقیقه ۸۳ سرنگون شد و داور این دیدار تصمیم به اعلام خطای پنالتی به نفع رئال مادرید کرد، وینیسیوس جونیور پشت توپ قرار گرفت وبه راحتی برخلاف حرکت نویر موفق شد گل دوم خودش و رئال مادرید را به ثمر برساند تا تکلیف تیم فینالیست در اسپانیا مشخص شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر