برد بی‌ارزش بایرن مونیخ در هفته سی ام بوندسلیگا

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد یونین برلین را شکست دهد.

برد بی‌ارزش بایرن مونیخ در هفته سی ام بوندسلیگا

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگای آلمان از ساعت ۲۰ شنبه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی یونیون برلین به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفتند که در ۵ بازی اخیر ۴ برد سهم بایرن‌مونیخ بود و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسید. بایرن مونیخ اگرچه با ۶۳ امتیاز در رده دوم جای دارد اما بعد از ۱۱ سال این تیم در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند تا بایر لورکوزن قهرمان بوندسلیگا شود. یونیون برلین نیز با کسب ۲۹ امتیاز در رده چهاردم جای دارد و در تلاش است تا در رقابت‌های بوندسلیگا بماند.

دقیقه ۲۹ بازی بعد از حملات متمادی، باواریایی‌ها موفق شدند توسط لئون گورتزگا به گل نخست بازی برسند و دروازه میزبان را باز کنند. در حالی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با برتری یک گله بایرنی‌ها به پایان برسد اما هری کین مهاجم انگلیسی این تیم در واپسین دقایق نیمه نخست گل دوم شاگردان توماس توخل را وارد دروازه حریف کرد.

با شروع نیمه دوم توماس مولر موفق شد گل سوم بایرن مونیخ را وارد دروازه تیم میزبان کند. بعد از این گل در دقیقه ۶۲ بازی ماتیس تل روی پاس هری کین موفق شد برای چهارمین بار دروازه یونین برلین را باز کند. ۴ دقیقه بعد توماس مولر گل دوم خود و پنجم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰ یوربه وارتسن موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا در پایان این بازی با برتری بر یک شاردان توماس توخل همراه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر