دیدارهای دوستانه فوتبال: ترکیه گل‌باران شد / نبرد قهرمانان جهان مساوی شد / آلمان و فرانسه بردند

به گزارش مملکت آنلاین، دیدارهای دوستانه فوتبال در نقاط مختلف جهان برگزار و در حساس ترین بازی نبرد اسپانیا و برزیل مساوی شد.

نبرد دو قدرت فوتبال برنده نداشت

اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفته بودند که این بازی جذاب با تساوی ۳ بر ۳ همراه شد.

در روزی که اندریک و یامال چشم‌هایی از درخشش نسل جدید را به نمایش گذاشته بودند،

سریال پنالتی‌ها نیز نتوانست زمینه‌ساز پیروزی یکی از طرفین شود.

در کنار پنالتی‌های رودری و پاکتا، اشتباه اونای سیمون روی گل رودیگر و البته حرکت استثنایی دنی اولمو روی گل دوم اسپانیا، از جمله حوادث مهم بازی بودند.

فرانسه به سختی برد

تیم ملی فرانسه در شبی که دو بازیکن این تیم مصدوم شدند، در دیداری دوستانه شیلی را شکست داد.

شاگردان دیدیه دشان که امشب در ولودروم مارسی میزبان شیلی بودند، در نهایت موفق شدند با گل‌های یوسف فوفانا، رندال کولو موانی و الیویه ژیرو، حریف خود را ۳ بر ۲ شکست بدهند اما مصدومیت جاناتان کلاوس و اداوارد کاماوینگا، طعم این پیروزی را برای خروس‌ها تلخ کرد.

مارسلینو نونیز و داریو اوسوریو برای شیلی گلزنی کردند.

تساوی در نبرد انگلیس و بلژیک

انگلیس در یک بازی تدارکاتی مقابل بلژیک، کار را با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند. 

در این بازی که با حضور و گلزنی ایوان تونی در ترکیب اصلی سه شیرها و البته اولین حضور ثابت کوبی مینو در ترکیب این تیم همراه بود، انگلیس به خاطر اشتباهات جوردن پیکفورد و لوییس دانک، گل‌های بی موردی را دریافت کرد ولی در نهایت در وقت‌های تلف شده، توسط جود بلینگام به گل دوم دست یافت تا تیم گرت ساوتگیت از شکست بگریزد. 

یوری تیلمانس هم هر دو گل بلژیک را به ثمر رساند.

میزبان یورو ۲۰۲۴ روی نوار برد

تیم ملی آلمان پس از سپری کردن دورانی فاجعه‌بار، حالا با هدایت یولیان ناگلزمان در حال بهبود شرایطش است. آن‌ها پس از شکست دادن فرانسه، این‌بار بر هلند فائق آمدند.

Untitled

تیم ملی آلمان خیلی زود دروازه‌اش را باز شده دید اما سریع به گل خورده پاسخ داد و نیکلاس فولکروگ، مهاجم نوک آن‌ها نیز در دقایق پایانی گل برتری را زد تا کم‌تر از سه ماه به شروع یورو ۲۰۲۴، امید در دل هواداران آلمان برای سپری کردن تورنمنتی خوب، زنده شود.

جویی فیرمان در دقیقه ۴ هلند را پیش انداخت ولی مکس میتلشتات دقیقه ۱۱ و نیکلاس فولکروگ دقیقه ۸۵ نتیجه را به سود ژرمن‌ها تغییر دادند.

پرتغال با رونالدو باخت

در مسابقه‌ای دوستانه، دو تیم اسلوونی و پرتغال، مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در پایان با برد ۲ بر صفر اسلوونی به پایان رسید.

بدین‌ترتیب اسلوونی با گل‌های چرین و السنیک موفق شد به روند ۱۱ برد متوالی تیم روبرتو مارتینز پایان دهد.

پرتغال پس از حذف از جام جهانی و شکست مقابل مراکش در آن مسابقات، در تمامی بازی‌های خود تا رویارویی با اسلوونی، پیروز از میدان مسابقه خارج شده بود.

رونالدو در این بازی نتوانست عملکرد قابل انتظار خود را به نمایش بگذارد.

سایر بازی‌ها: ترکیه گل باران شد / کروواسی پرگل برد

در سایر بازی‌ها، مجارستان موفق شد ۲ بر صفر کوزوو را شکست دهد، دیدار نروژ و اسلوواکی در حالی یک بر یک مساوی شد که هالند ستاره نروژی یک ضربه پنالتی را از دست داد و در اواسط مسابقه تعویض شد.

دانمارک یکی از تیم‌های راه‌یافته به جام ملت‌ها ۲ بر صفر جزایر فارو را شکست داد.

ترکیه در یک بازی عجیب و با نتیجه دور از انتظار ۶ بر یک به اتریش باخت.

در یکی از دیدارهای پرگل، مصر ۴ بر ۲ به کروواسی باخت که در این بازی مودریچ در مدت زمان حضور خود دو پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

انتهای پیام/

نویسنده: سینا پسران افشاریان

ارسال نظر