برزیل با گل بازیکن ۱۷ ساله، انگلیس را برد

برزیل در مسابقه‌ای دوستانه با یک گل از سد انگلیس گذشت.

برزیل با گل بازیکن ۱۷ ساله، انگلیس را برد

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار دوستانه تیم‌های ملی برزیل و انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با برتری یک بر صفر سلسائو به پایان رسید. نیمه اول جذاب‌تر دنبال شد و با حملات متعدد از جانب ۲ تیم همراه بود؛ هرچند توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در نیمه دوم سرعت مسابقه کاهش یافت و در شرایطی که به نظر می‌رسید ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت داده‌اند، اندریک، استعداد ۱۷ ساله پالمیراس، دروازه تیم ملی انگلیس را باز کرد تا برزیل به یک پیروزی خارج از خانه شیرین دست پیدا کند.

اولی واتکینز، مهاجم آماده استون‌ویلا جایگزین هری کین شده‌ بود و ترکیب تیم ملی انگلیس یک چهره جدید داشت؛ آنتونی گوردون، بازیکن آماده نیوکاسل که در ادامه فصل بی‌نظیرش در ترکیب اصلی سه شیر جا گرفته بود. 

بازی با ادای احترام و سکوت یک دقیقه‌ای به احترام تری ونبلز، چهره فقید فوتبال انگلیس که پائیز سال پیش در‌گذشت، آغاز شد.

انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و فرار طولانی کانر گالاگر، بازیکن چلسی، لوکاس پاکتا را مجبور به خطا کرد.

۱۲ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود و برزیل صاحب یک موقعیت جدی شد. پاکتا توپ را از گالاگر گرفت و با یک پاس عالی وینیسیوس جونیور را صاحب موقعیت کرد. پیکفورد برای خروج از دروازه مردد ماند و وینیسیوس با یک ضربه نه چندان محکم توپ را به پشت سر او غلتاند اما کایل واکر در مقابل دروازه خالی حاضر بود و کلین‌شیت تیمش را حفظ کرد. 

دقایقی بعد واتکینز  یک فرصت گلزنی را روی پاس گالاگر و از نزدیکی نقطه پنالتی از دست داد. 

در اواخر نیمه نخست یک موقعیت جدی گلزنی در اختیار لوکاس پاکتا قرار گرفت. شلیک خطرناک او در خلاف جهت حرکت جردن پیکفورد به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد. خطای او روی بلینگام دقایقی بعد می‌توانست منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین مسابقه شود اما داور به آرامی از کنار این صحنه گذشت. 

اشتباه مرگبار مگوایر در واپسین دقایق نیمه اول رافینیا را با پیکفورد تک به تک کرد اما ضربه زمینی او از کنار تیر دورتر به بیرون رفت تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم آرام‌تر دنبال شد. جود بلینگام از خطاهای مکرر بازیکنان حریف عاصی به نظر می‌رسید و اعتراضات او به داور برای تنبیه یاران حریف بی‌نتیجه ماند. 

از دقیقه ۶۷ به بعد، سرمربیان ۲ تیم به تعویض نفرات اصلی روی آوردند. یکی از چهره‌های جدیدی، اندریک، مهاجم ۱۷ ساله باشگاه پالمیراس بود. او تنها ۹ دقیقه بعد از ورود به زمین هواداران حاضر در ومبلی را به سکوت وا داشت. وینیسیوس با فرار از تله آفساید ارسال آندریاس را دریافت کرد و در مقابل دروازه‌بان قرار گرفت. پیکفورد در مهار شلیک ستاره رئال مادرید موفق بود اما توپ برگشتی به اندریک رسید و او به آسانی دروازه خالی را باز کرد. صحنه آهسته نشان داد وینیسیوس و اندریک در موقعیت آفساید صاحب توپ نشده‌اند و گل پابرجا ماند. 

تلاش‌های انگلیس برای بازگشت به مسابقه بی‌نتیجه بود و اندریک در دقیقه ۹۵ یک موقعیت جدی دیگر را از دست داد و بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر سلسائو به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر