لیگ فوتبال فرانسه به مک‌دونالد لیگ تغییر کرد

مک دونالد به عنوان حامی مالی لیگ فرانسه تعیین شد.

لیگ فوتبال فرانسه به مک‌دونالد لیگ تغییر کرد

به گزارش مملکت آنلاین، لیگ حرفه ای فوتبال فرانسه، مک دونالد را به عنوان اسپانسر جدید لیگ یک این کشور تایید کرد و نام این رقابت‌ها به مک دونالد لیگ یک، تغییر خواهد بود.

قرارداد جالب

قرارداد ۳ فصلی بوده و از اول جولای شروع می‌شود. اوایل این ماه گزارش شد مک دونالد پیشنهادی برای تبدیل شدن به اسپانسر عنوان جدید لیگ یک فرانسه ارائه کرده. این غول صنعت غذایی از فصل ۲۰۲۴/۲۵ جانشین اوبر ایتس خواهد شد. پلتفرم تحویل غذای اوبر ایتس از سال ۲۰۲۰/۲۱ حامی این لیگ بوده و گفته می‌شود ارزش قرارداد فعلی آن سالانه حدود ۱۷ میلیون یورو (۱۸.۴ میلیون دلار آمریکا) است.

ارزش قرارداد مک دونالد فاش نشده اما در ابتدا گزارش شده بود ۶۰ میلیون یورو (۶۴.۹ میلیون دلار آمریکا) طی۳ سال خواهد بود. بر اساس گزارش نشریه اکیپ، ارزش این معامله در مجموع ۹۰ میلیون یورو (۹۷.۴ میلیون دلار آمریکا) است.

انجام فعالیت‌های متعدد

این توافق بزرگ نشان دهنده اتحاد بین ۲ دنیای محبوب و قابل دسترس و برای بسیاری از حامیان، جذاب است. در حضور مک‌‌دونالد، فعالیت‌های متعددی با حضور طرفداران و همه فرانسوی‌هایی که عادت به رفت و آمد در رستوران‌های این برند دارند، انجام خواهد شد. 

در این قرارداد آمده است: «قرارداد جدید همچنین پایان یک همکاری باشکوه با اوبر ایتس به عنوان حامی عنوان قهرمانی لیگ یک است. مایلیم به طور ویژه از مدیریت اوبر ایتس فرانسه برای اعتماد و حمایتشان تشکر کنم.»

لیگ فرانسه پس از تعطیلات ملی در ۲۹ مارس ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر