احتمال انتقال لواندوفسکی از بارسا به مادرید

یک خبرنگار اسپانیایی مدعی شد که تیم فوتبال اتلتیکومادرید ممکن است برای جذب مهاجم لهستانی بارسلونا اقدام کند.

احتمال انتقال لواندوفسکی از بارسا به مادرید

به گزارش مملکت آنلاین، بارسلونا و اتلتیکومادرید در سال‌های اخیر داد و ستدهای فراوانی در زمینه جابجایی بازیکن داشتند؛ نمونه‌های آن هم انتقال لوئیس سوارس، داوید ویا و آنتوان گریژمان بود که همگی پس از ترک بارسلونا راهی مادرید شدند.

باز هم ممکن است یک نفر دیگر به این لیست اضافه شودو او کسی نیست جز روبرت لواندوفسکی. اگرچه احتمال جدایی ستاره لهستانی بعید به نظر می‌رسد، اما بالا بودن سن (۳۵ سال) و حقوق نجومی‌ عواملی است که مدیران باشگاه را به فروش ستاره سابق بایرن مونیخ ترغیب خواهد کرد.

روبن اوریا خبرنگار اسپانیایی مدعی شد که اتلتیکومادرید یکی از مقاصد احتمالی لواندوفسکی خواهد بود و تیم مادریدی امکان جذب او در تابستان پیش‌رو به شرط تعیین قیمتی مناسب توسط بارسلونا را در دستور کار قرار خواهد داد.

اتلتیکومادرید با توجه به برنامه احتمالی‌ برای فروش ممفیس دپای، آلوارو موراتا و آنخل کورئا در پایان فصل، به یک مهاجم جدید نیاز خواهد داشت و لواندوفسکی یکی از گزینه‌های روخی بلانکو است.

قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا تا پایان فصل ۲۶-۲۰۲۵ اعتبار دارد. او در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها ۳۹ بازی برای بارسلونا انجام داده و در آنها ۲۰ گل زده و ۹ پاس گل داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر