اعلام فیلم‌های نوروز ۱۴۰۳ در کرمانشاه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: فیلم های نوروز ۱۴۰۳ در کرمانشاه اعلام شد.

اعلام فیلم‌های نوروز ۱۴۰۳ در کرمانشاه

به گزارش مملکت آنلاین، محمد جواد کنجوری اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نوروز امسال ۷ فیلم تمساح خونی؛ بی بدن؛ نوروز؛ آپاراتچی؛ آسمان غرب؛ پرویز خان و ایلیا در جستجوی قهرمان از پایان هفته جاری به عنوان فیلم‌های اکران نوروزی روی پرده سینماهای کرمانشاه خواهند رفت.

وی افزود: همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، اکران نوروزی ۱۴۰۳ را کمی ویژه و منحصر به فرد کرده و امسال ان شاالله در برخی از سینماها سانس‌های فوق العاده بعد از افطار نیز وجود خواهد داشت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به تنوع ژانر فیلم‌ها افزود خوشبختانه امسال ژانرهای کمدی؛ اجتماعی و کودک و نوجوان اکران نوروزی را تکمیل خواهند کرد.

وی در خصوص بهای سینماهای کرمانشاه در سال جدید نیز گفت: بهای سینماها تا ۶۰ هزار تومان بسته به درجه‌ی کیفی سینما متغیر خواهد بود.

کنجوری خاطر نشان کرد: در تلاشیم فیلم‌های مذکور از چهارشنبه ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور اکران شود.

وی گفت: با توجه به اینکه اکثریت این فیلم‌ها با استقبال بالای هنردوستان در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفته است؛ پیش بینی می‌کنیم اکران نوروزی امسال نیز با استقبال چشم گیر مخاطبان صورت پذیرد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همشهریان کرمانشاهی برای تهیه بلیت سینماها می‌توانند به سایت www.gisheh7.ir مراجعه نموده و بلیت خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر