پرداخت مطالبات چای‌کاران به ۹۵ درصد رسید

رئیس سازمان چای، با بیان اینکه کارخانجات چای‌سازی بالغ بر ۹۲.۵ درصد از سهم خود را پرداخت کرده اند، گفت: تاکنون ۹۵ درصد مطالبات چای کاران پرداخت شده است.

پرداخت مطالبات چای‌کاران به ۹۵ درصد رسید

به گزارش مملکت آنلاین، حبیب جهانساز با اشاره به تولید بالغ بر ۱۴۹ هزار تن برگ سبز چای در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: بالغ بر ۳۳ هزار و ۶۵۰ تن چای خشک نیز در سال ۱۴۰۲ تولید شده است.

وی ارزش برگ سبز خریداری شده را بالغ بر ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست و افزود: سهم دولت در خرید برگ سبز از چای‌کاران گیلان و مازندران ۲۵ درصد و سهم کارخانجات چای‌سازی ۷۵ درصد است که صد درصد مطالبات چای‌کاران از سهم دولت معادل ۴۶۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۳۴ میلیارد تومان دیگر از مطالبات چای کاران گیلان و مازندران در آخرین روز از سال ۱۴۰۲ خبر داد و تصریح کرد: با این پرداخت، مجموع پرداختی به چای کاران، ۱۷۶۲ میلیارد تومان شده است.

جهانساز، با بیان اینکه کارخانجات بالغ بر ۹۲.۵ درصد از سهم خود را پرداخت کرده اند، گفت: تاکنون ۹۵ درصد مطالبات چای کاران پرداخت شده و در ایام تعطیلات عید نوروز نیز پرداختی خواهیم داشت و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان باقی مانده تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ پرداخت می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر