تعطیلی مجموعه‌های تفریحی اصفهان در شب‌های قدر

روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین مقارن با شهادت امام علی(ع) و شب های قدر فعالیت چند مجموعه تفریحی در کلانشهر و شهرستان های اصفهان تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مجموعه‌های تفریحی اصفهان در شب‌های قدر

به گزارش مملکت آنلاین، مجموعه پیست اسکی فریدونشهر روز سیزدهم فروردین تعطیل است و فعالیتی نخواهد داشت. پیست اسکی فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان اوایل بهمن سال گذشته بدنبال بارش های زمستانی و ارتفاع ۵۰ سانتی متری برف بازگشایی و برفکوبی شد و در روزهای بهاری سال جدید میزبان خیل عظیم مسافران بود.

بر اساس اعلام ستاد خدمات سفر شهرستان بویین میاندشت در ۱۷۰ کیلومتری غرب اصفهان نیز امکان پذیرش گردشگر و مسافر در تفرجگاه ها و اماکن تاریخی این منطقه از جمله (سرچشمه افوس، منطقه پیلستانو و سرچشمه آغچه) در روز سیزدهم فروردین وجود ندارد.

همچنین به گفته روح الله ابوطالبی مسوول کمیته قضایی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان همه مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان، دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است.

بر این اساس باغ گل‌ها، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی زیر مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی ناژوان، رستوران زاگرس در کوه صفه و رستوران ناژلند در ناژوان روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است و هیچ‌گونه خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نخواهد داشت.

جواد علایی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل در ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان نیز ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ الی ۲۳ ماه مبارک رمضان را با تصمیم ستاد خدمات سفر شهرستان و با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع اعلام کرد.

همچنین بنابر اعلام صورت‌گرفته مجموعه‌های تاریخی (موزه‌ها، کاخ‌ها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی) تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساعت بازدید در روزهای، یکشنبه (۱۲ فروردین)، و چهارشنبه (۱۴ فروردین) نهایتا تا ساعت ۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر