قطع و افت فشار آب، داد شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد را درآورد

برخی از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از قطعی و اُفت فشار آب با وجود گذشت چند روز از بارندگی های اخیر گلایه دارند و از مسوولان انتظار دارند تا نسبت به مرتفع شدن این مشکل چاره اندیشی کنند.

قطع و افت فشار آب، داد شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد را درآورد

به گزارش مملکت آنلاین، شهروندان این استان با اشاره به همزمانی ماه رمضان و تعطیلات عید نوروز که نیاز آنان به مایع حیاتی آب را بیشتر کرده می گویند قطعی های آب در روزهای اخیر زندگی آنان را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در بارندگی های اخیر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات آبی در مناطق شهر و روستاهای استان وارد شده است.

امید صالحی افزود: در یاسوج تأسیسات شبکه آب مناطق آبشار، آب نهر و یک حلقه چاه در تنگ مهریان دچار آسیب های جدی شده است‌.

وی بیان کرد: این منابع تأمین آب با تلاش کارشناسان آبفا و با جابجایی خطوط وارد مدارد شده و در عمده نقاط مرکز استان آب پایدار برقرار شد اما در برخی نقاط اُفت فشار آب همچنان پابرجاست که بزودی مرتفع می‌شود.

صالحی ادامه داد: مشکل قطعی آب به ۲۰ روستای استان که خسارت های سنگین به منابع تأمین آب آنان وارد شده بود نیز رفع شده است.

وی در خصوص قطعی آب چیتاب و روستاهای اطراف آن، گفت: بخشی از خط انتقال چیتاب در بستر رودخانه که بر اثر شدت جریان آب دچار اشکال شده بود مدیریت شد و کاهش فشار آب تدبیر مسوولان برای مرتفع شدن موقت مشکل است.

صالحی با اشاره به اینکه ماشین آلات راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به تجهیزات آب و فاضلاب افزوده شده و امکانات سپاه نیز به کمک تجهیزات می آید تاکید کرد: امید داریم در صورت کنترل سیلاب خط لوله مذکور امروز ترمیم شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در منطقه چیتاب و سایر مناطق که مشکل مشابه داشتند در این مدت آبرسانی سیار در دستور کار بود و این اقدام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر