بازدید رییس جمهور از سد نمرود در فیروزکوه

رییس جمهور در بدو ورود به فیروزکوه از سد «نمرود» بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این سد قرار گرفت.

بازدید رییس جمهور از سد نمرود در فیروزکوه

به گزارش مملکت آنلاین، صبح پنجشنبه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، دقایقی پیش، همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد شهرستان فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

بر اساس این گزارش مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم استقبال مردم فیروزکوه از رییس جمهور رأس ساعت ۹ صبح در شهرک کوهسار، سایت مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی انجام و طی آن مکاتبات مردمی در محوطه محل استقبال از کاروان دولت توسط تیمی مستقر از نهاد ریاست جمهوری دریافت شد.

گفتنی است که رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، سپس از پروژه ملی سد مخزنی نمرود فیروزکوه، با همراهی منصوری معاون رئیس جمهور، فخاری استاندار تهران و مدیران ارشد دولتی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این سد قرار گرفت.

سد «نمرود»، سدی مخزنی است، که احداث آن از سال ۱۳۸۴ شروع شده است و در شهرستان فیروزکوه، در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه و دو کیلومتری روستای «سله بن»، بر فراز رودخانه «حبله رود» در ارتفاع ۲۰۲۰ متر از سطح دریا بنا شده است و همچنان روند تکمیل آن ادامه دارد.

گفتنی است، رییس جمهور پس از بازدید از سد مخزنی نمرود، نشستی با جمعی از اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه خواهد داشت.

لازم به ذکر است رئیس جمهور در قالب سفرهای شهرستانی به سایر شهرستان‌های استان از جمله شهر ری، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، پاکدشت، بهارستان، رباط کریم، شهریار، پرند، رودهن، ورامین سفر کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر