پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج 11 ماه حقوق نگرفته‌اند

نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: این بیمارستان 500 پرسنل دارد که 10 ماه است حقوق نگرفته‌اند و اکنون این مشکل وارد ماه یازدهم شده است.

پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج 11 ماه حقوق نگرفته‌اند

به گزارش مملکت آنلاین، قاسم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: این بیمارستان 500 پرسنل دارد که 10 ماه است حقوق نگرفته‌اند و اکنون این مشکل وارد ماه یازدهم شده است.

طاهری افزود: چرا هیچ کس در استان به فکر این بیمارستان نیست؛ بیمارستان امام خمینی(ره) سال‌هاست که به مردم خدمت‌رسانی کرده است اما سوال برانگیز است که چرا برخی مسئولان استان در قبال آن فقط شعار می‌دهند و قدمی برای آن بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه گویا استان مسئول دلسوزی برای بهبود وضعیت این بیمارستان ندارد، تصریح کرد: در این مدت قدم‌هایی از طرف فرماندار کرج برداشته شد اما بقیه فقط وعده می‌دهند.

میلیاردها تومان تجهیزات در بیمارستان خاک می‌خورد

طاهری ادامه داد: این بیمارستان دارای بهترین تجهیزات آنژیوگرافی است؛ مدتی پیش هم 40 میلیارد تومان تجهیزات جدید برای این بیمارستان خریداری شد که اکنون قیمت آن به توجه به افزایش نرخ ارز به 200 میلیارد تومان رسیده است؛ این در حالی است که در مزایده اخیر قیمت پایه برای این بیمارستان 17 هزار مترمربعی 217 میلیارد تومان تعیین شد.

وی ادامه داد: بیمارستان امام خمینی(ره) قربانی اختلافات مسئولان شده و چون برخی مسئولان با هم مشکل دارند نمی‌توانند برای این بیمارستان کاری انجام دهند.

طاهری خاطرنشان کرد: این بیمارستان در طول سال‌های فعالیت خود سکوی پرتاب تمام بیمارستان‌های استان بوده است اما امروز به چنین روزی افتاده است؛ جالب اینجاست که برخی مسئولین اعلام می‌کنند البرز با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است ولی برای این بیمارستان کاری انجام نمی‌شود.

وی اظهار کرد: اگر در این کشور اعلام شود یک صنعت ورشکسته شده کسی تعجب نمی‌کند اما اینکه یک مرکز درمانی با این همه امکانات و ظرفیت برای درآمدزایی تعطیل شود خیلی تعجب‌برانگیز است.

طاهری افزود: برخی قصد دارند پرسنل این بیمارستان را مجبور به بازخرید و یا بازنشستگی پیش از موعد کنند و سپس با اعلام یک ورشکستگی ساختگی این بیمارستان را تعطیل کرده و آن را بخرند.

وی خاطرنشان کرد: برخی هم از داخل بیمارستان مشغول ضربه زدن هستند و علی رغم وجود بهترین تجهیزات، بیمار را از اینجا به سایر بیمارستان‌های استان ارجاع می‌دهند.

طاهری با بیان اینکه عدم واریز حقوق 500 پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) وارد ماه یازدهم شده است، گفت: پس از هر تجمع، مبلغ اندکی به حساب پرسنل واریز شده است اما در همان هم بین مدیران و سایر پرسنل تبعیض قائل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه این مشکلات، ما طبق تعهدی که داریم بیماران را با خوشرویی پذیرش می‌کنیم و وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

طاهری در پایان بار دیگر بر اعمال نفوذ برخی برای اعلام ورشکستگی ساختگی بیمارستان امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: برخی قصد داشتند در سال 85 هم این کار را بکنند؛ در اردیبهشت 96 هم می‌خواستند بیمارستان را با 29 میلیارد تومان بخرند اما موفق نشدند؛ حال دوباره در حال تلاش برای این کار هستند.

ارسال نظر