عکس/ بادبادک های آتش زای فلسطینیان تهدید امنیتی جدید صهیونیست ها

منابع صهیونیستی روز دوشنبه گزارش دادند، بادبادک های آتش زای فلسطینیان در غزه طی هفته های گذشته ده ها هکتار از اراضی زارعی تحت اشغال شهرک نشینان صهیونیست را طعمه حریق کرده است.

عکس/ بادبادک های آتش زای فلسطینیان تهدید امنیتی جدید صهیونیست ها

به گزارش مملکن آنلاین: منابع صهیونیستی روز دوشنبه گزارش دادند، بادبادک های آتش زای فلسطینیان در غزه طی هفته های گذشته ده ها هکتار از اراضی زارعی تحت اشغال شهرک نشینان صهیونیست را طعمه حریق کرده است.

به گزارش خرداد، ایرنا به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی 'واللا'، بادبادک های آتش زای فلسطینیان تنها در روز گذشته (یکشنبه)، سه کیلومتر مربع از اراضی تحت کنترل شهرک نشینان را به آتش کشیده و خسارت های مادی و اقتصادی زیادی به بار آورده است.
بر اساس این گزارش، شهرک نشینان نگرانند که در صورت ورود این بادبادک های آتش زا به مناطق مسکونی، فاجعه ای بزرگ به وجود می آید.
آمارهای رسمی صهیونیست ها حاکی از آن است که 350 نقطه در منطقه موسوم به غلاف غزه از آغاز تظاهرات بازگشت ( 30 مارس/ 10 فروردین) در آتش سوخته است.
بر اساس این آمار، آتش سوزی در «کیسوفیم»، «عین هشلوشا»، «اشکول»، «معفس»، «نیر شاعر» و «شاعر هانیگف» زمین ها و باغ های تحت کنترل صهیونیست ها را تخریب کرده است.
«موشه کهلون» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: بادبادک های آتش زا تا کنون پنج میلیون شِکِل (هر شکل معادل 3.56 دلار) خسارت برجا گذاشته است.
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در توییتی نوشت: ما به زودی و در وقت مناسب پاسخ بادبادک های آتش زا را به حماس خواهیم داد.
وی افزود: تاکنون 600 بادبادک آتش زا از غزه به سوی اراضی اسرائیلی پرتاپ شده که 200 عدد از آن ها باعث آتش سوزی شده است.
در همین حال، رووین ریولین رئیس جمهور رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص بادبادک های آتش زا صحبت کرد.
مردم فلسطین در غزه از روز 30 مارس (جمعه 10 فرودین) مصادف با سالگرد «روز زمین» راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در منطقه مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.
تا کنون در تظاهرات بزرگ بازگشت بیش از یکصد تن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

ارسال نظر