امدادرسانی آبگرفتگی آق قلا رو به پایان است

وزیر کشور گفت: عملیات امدادرسانی آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود.

امدادرسانی آبگرفتگی آق قلا رو به پایان است

به گزارش سرویس سیاسی مملکت آنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، پس از دریافت آخرین گزارش‌های عملیات امداد‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل‌زده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد. رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود،گفت: در این اقدام ملی تمامی دستگاه‌های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمتگذاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.

قائم مقام رئیس شورایعالی مدیریت بحران کشور افزود: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر اق قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران‌ها ایجاد کرده است.

ارسال نظر