پایتخت به دنبال انتخاب بازیگر خردسال برای یکی از نقش‌ها است

سازندگان نسخه سینمایی «پایتخت» که این روزها در مرحله پیش تولید هستند، به دنبال انتخاب بازیگر خردسال برای یکی از نقش‌ها هستند.

پایتخت به دنبال انتخاب بازیگر خردسال برای یکی از نقش‌ها است

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر مملکت آنلاین ، روابط عمومی نسخه سینمایی «پایتخت» که برای نوروز 98 آماده می‌شود اعلام کرد: محسن تنابنده برای نسخه سینمایی «پایتخت» یک شخصیت کودک جدید طراحی کرده که پسر بچهای شیرین زبان با لهجه مازندرانی است. این شخصیت هفت - هشت ساله است و بر اساس اعلام تهیه کننده، تلاش برای پیدا کردن کودک مدنظر شروع شده است. به گفته الهام غفوری، تهیه کننده «پایتخت»، خانواده هایی که پسر شیرین زبان، مستعد بازیگری و مسلط به لهجه مازندارانی دارند هم می توانند ویدئویی یک دقیقه ای از او تهیه کنند و با استفاده از پیام رسان به شماره 09027103510 بفرستند. متقاضیان باید ابتدای ویدئو شماره تماس خود را اعلام کنند. اسپیشیال اپیزود «پایتخت» قرار است در شب سال نو که مصادف با میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر است، روی آنتن برود. این تک قسمت که به تهیه‌کنندگی الهام غفوری تولید می‌شود، هیچ ارتباطی با فصل شش مجموعه«پایتخت» ندارد و طبق استانداردهای یک اپیزود ویژه هویتی مستقل دارد.

الهام غفوری چند روز پیش در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از حضور دوباره امسال «پایتخت» در نوروز 98 خبر داد و گفت: حضور امسال ما 100 تا 120 دقیقه و در قالب یک اثر سینمایی در تلویزیون خواهد بود. این کار با حضور همه عناصر پایتخت که روزهای آتی کلید می‌خورد به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.

ارسال نظر